1, 2, 3, 4 - jag är en discokula!

V igår var annorlunda, men på ett bra sätt.
Nya ansikten - vilket är riktigt kul!

Men det hela började på kören då vi sjöng för glatta livet...
Jag försökte pricka toner medan jag hostade om vartannat. Annars hoppade jag runt i mina discotights och körde Go go go go med allt och alla.
Repade gamla låtar och vi fick även en ny låt: Om igen. 
Då blev jag en sentimental jävel.. Sedan var det dags för kvällens gästartist.. Andrés Esteche! Vi repade Olé Olé - och det kommer bli kanon! Vidare till V för kör-middag. Jag, Jossan, Nathalie, Marita, Lotte, Andrés + kompis.
Åt Vickans klassiska köttbullar, och åh va mätt jag blev... HHP körde järnet och vi sjöng glatt med, och dansade.. Och klappade. Och hoppade. Kändistätt som bara den och en bög (eller var han hetero..?) raggade på mig, lite waka waka och jag älskar att vara i mitt esse. När V stängde var det vidare som gällde, men jag tackade för mig och vandrade hemåt i min pälsmössa.



Godaste köttbullarna!


Efter maten vankades skönsång av HHP.


mingel mingel mingel


Andrés beställde in bubbel. Skål!


Tåje var grym som alltid.. Saknade dock Hollow.


Posarna.. Barnekow, Tåje och Landby.


Stökigt skulle man kunna säga..


Nytt ansikte och ett sådant trevligt och snyggt ansikte!


Måndagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0