1 oktober - vad hände?

Har hamnat i matkoma. Kommer inte upp ur soffan och jag lär somna närsomhelst.. Äggröra är fasiken gott! Blir nog det till frukost också..
Har tänkt att bli nyttig och duktig nu, ja och allt det där.. Men sen kom jag på att jag har köpt en påse chips och cola. Det går liksom inte riktigt ihop..
Men va fasiken - det är ju fredag! Let's fira 1 oktober.
Det gör jag i min ensamhet då mina bögar är på vift. Ganska skönt att vara själv, jag är ju en liten ensamvarg egentligen..

Idag har jag varit på en intressant föreläsning om balettens historia, druckit äckligt kaffe och hostat lite till. En sväng förbi Karlaplan för lite fix och lunch.
Och så har jag handlat. Spa:at mig.

Nu kör jag fredagsmys (om jag kommer ur koman) med gottigottgott och bra tv. Hur helgen ser ut? Det vet man aldrig... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0