Ägg-rörigt

Inatt har jag drömt så många konstiga drömmar. Och så verkliga!
Fan va det är läskigt.. Jag var bland annat i Las Vegas och såg Britney Spears 1996 i mina paljettleggings och vi kände varandra. Say what.. Skyller på Aléx ;-)

Har precis dragit i mig äggröra till frukost eller ja, lunch.. Idag blev det med bacon, gurka och spenat till. Och så kaffe på det. Annars vaknar jag aldrig till..

Håller på att välja kurser till i vår. Går inte så jättebra om man säger så.
Och sista dagen idag, toppen..

Men nu ska jag iväg en sväng till Karlaplan och fixa lite. Plugg i eftermiddag och ikväll. Och jag måste skaffa ett jobb eller vinna på lotto typ nu, för jag kommer få typ noll cash framöver. Kul.


Kommentarer
Postat av: Alx

HAHA kollade du mitt klipp på bloggen innan du gick och la dig igår eller.. ;) haha

2010-10-14 @ 22:42:01
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0