Åh, underbara helg!

Jag har haft en grym helg och än är den inte slut.. Yes!

Min lördag började med Melodikrysset, äggröra och annat gott inlindad i en filt.
Med tända ljus. Ja, man får lyxa till det ibland ;-)
Fortsatte sedan dagen med att umgås med fina Emma och Adde som var här på besök från Örebro. Vi promenerade runt i det vackra höstvädret och åt Oreo tills vi storknade. Besökte sedan Östasiatiska museet och kollade in Terrakottaarmén - jisses vilken utställning, mäktigt! En till sväng på stan och vi avslutade kvällen med en god middag, film och lite godis. Sweet!







Idag vaknade jag efter många om och men, hostig och lite trött i benen.
Hann med att träffa Emma och Adde idag med, vi strosade runt på stan, fikade i Gamla Stan och sedan var det dags att säga hej då. Underbart att träffa er fina vänner! Efter det så var det dags för Aléx och min söndagspromenad - och vilken promenad sedan.. Vi gick och gick, bland buskar, på ett berg, i lera och tog snygga foton. 2 underbara timmar och jag kände mig som en friluftsmänniska... Jag är ganska mör nu, men skönt med all frisk luft.








Kommentarer
Postat av: Mika

Meeeeeeeen vad mysigt!

2010-10-10 @ 21:53:48
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Alx

Tack så hemskt mycket för dagen det var heeelt wonderfull.. :)

2010-10-10 @ 23:34:05
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0