Bubbel bubbel..

Jag är nybubblad. Och nu pratar jag inte champagne utan bubbelbad.
För nu när det är höst så är det badtider.. Man blir som en ny människa.
Dock en trött sådan... Och varm!

Har haft en skön söndag och hunnit med allt på min lista, kan nu somna med gott samvete och det tackar vi för. Riktigt längtar efter sängen. Har nu laddat upp inför kommande vecka och vad som ska komma skall.. Imorgon är det ju måndag ;-)

Åt en ljuvligt god efterrätt förut bestående av vaniljglass, mango och varm hallonsås. Tack så mycket! Nu blir det lite té, lite tv och lite läsning om Isadora Duncan. Och Riesen!

By the way.. Det ramlar ner kastanjer utanför våran lägenhet hela tiden och det låter så högt att jag hoppar till 1 gång i timmen. Minst. Det är lite läskigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0