Byggare Bög på besök

Ikväll har jag haft, ingen mindre än, Byggare Bög på besök.
Fast han är nog lite mer känd som Aléx.. Eller Britney ;-)
Montera soffa stod på schemat. Och jag hann knappt fota!
11 minuter så var han klar. Jag: vad hände? Tack så myckeeeet..
Sen hade vi en myskväll med Idol, musik, ost&kex, vin, té, Henric och en massa prat.. Underbart! Tack för en lovely kväll ♥

Nu har jag diskat undan och facebookat klart.. Dags att sova!
Imorgon: Melodikryss och därefter: Therese.





Juste! Vi drack ett gott vin: Victoria.
Nya Vickan-vinet mån tro..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt när det bara är tjejer som får lämna idol tycker jag. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 17:28:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0