Det är slut på veckan...

.. det är dags för fredagsmyyyyyys!

Jag skulle egentligen befinna mig i Sthlm just nu, men det blev inte riktigt så.
Jag hade nämligen inte gjort klart Örebro för denna gång..
Men imorgon bitti går tåget mot den stora staden!

Så vad har jag gjort?

I onsdags kväll hade jag en härlig tjej-kväll med Andréa, Linn och Elin.
Vi åt goda ostar, jag spelade dåligt på Band Hero och jag klappade på min lugg.
Japp, det blev en lugg! Färgade även håret, så nu känns det mycket fräschare! Men luggen lever sitt eget liv... Vi styrde sedan Strömpis där vi möttes av pumpor och grönklädda människor - Halloweentema.. Jaså det säger ni?
Nej, jag var lila och glad! Örebros nattliv är inte lika givande som Sthlms - men jag hade en rolig kväll för det! Ärligt, mycket prat och en kycklingrulle i natten.

Igår var jag en liten lantis-tjej.
I stövlar hängde jag på Näset hos Fam Lindgren Junior. Åt, drack kaffe, målade Thomas-tåg och lekte lekar. Promenad med Linn och vovve hann vi även med och så en fika på det inne i stan med Emma. Chailatte och mini-biskvi, mysigt!
Sedan fick jag värsta sushi-suget och ringde till mor och bad om ändrad middag... Glad i hågen kilade jag hem med sushin som slutade i matkoma, efter lite banan-chokladkaka. Både jag och mor somnade mätte och trötte....

Idag har vi druckit kaffe hos mormor och pussat på katten.
Storhandling på Willys och sedan lite namnstagsfirande på Näset samt lite lunch. Och traktorer! Nu kör vi en lugn kväll med middag och Idol-mys..
90-talstema gillar vi men, vi gillar ännu mer att Aléx är med och dansar!











Kommentarer
Postat av: Linn

varför får jag aldrig vara med på bild? :( / ledsen tjej...

2010-10-31 @ 19:35:08
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0