En kväll på V.

Vi var ju på Vickan i måndags - om det var någon som missade det ;-)
Therese sista kväll i Sverige - så jätteglad var man ju inte..
Men det blev en mysig kväll med underbara människor!
Vi styrde in lite vin och skålade för oss, dansade i höga klackar (mina paljettisar) till Jag ljuger så bra och sjöng kör-stämmor.
HHP levererade som alltid och Hollow kom! Barnekow var nöjd. Kom fram till att man är vuxen om man renoverar sitt kök och vi pratade framtidsplaner.
Härliga Kulturama-tjejer var där och hela Vickan slutade i ett dance-battle-ställe då delar av Sthlms danselit var där.. Bögar som hetero. Grymma killar!
Vandrade hem i min pälsmössa och glittrade som bara den, det gjorde förresten hela min lägenhet... Och varför jag tog på Mathias Holmgrens rumpa - ja det undrar jag med.. ;-) Det är på Vickan allting händer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0