Från snöstorm till strålande sol.

Nämen vart kom min energi ifrån?! Yes yes yes!
Himlans skönt med lite energi, och snön är borta. Har faktiskt hunnit med en hel del på min lista. Kan bocka av: dammsuga, fixa blommorna, torka av allt, plocka undan extratäcke osv., sätta upp adresslapp, rensa datorn och duscha.
Har precis ätit middag också, funderar på om man ska gå och handla nu...
Måste köpa honung! För jag måste bli frisk nu.

Det är mycket som händer i dagarna framöver..
I helgen blir det en Therese-helg, måndag likaså plus schlager såklart.
Tisdag bär det hem till Örebro där jag ska hinna med att: färga håret + klippa mig, sushi om jag får som jag vill, Eklundmys, Näset, Linn&Andréa, Emma, Sara, familjen och så måste jag plugga på det. Tillbaka i Sthlm på fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0