Från tårar till skratt till kärlek.

Då var det måndag igen.. På gott och ont.
Vilken helg man har haft! En Therese-helg skulle man kunna säga, ♥.

I lördags stod jag och väntade i Slussen och var sådär löjligt pirrig i hela magen. Ut skuttade en jävligt fräsch brud.. och vilken kram sedan! Lycklig tjej 2010.
Vi snackade skit på kära Bralle i timmar, skvallrade och uppdaterade varandra medan vi åt gott. Vid 18 styrdes Karlaplan + en Sofie, lite Red bull och sedan chillade vi hemma hos mig ett par timmar. Musik, planering, vin och spanska.
In till stan för att säga hej till Tessie som fyllt år, lite flipper på det med sköna cirkusmänniskor och vi fortsatte vår kos mot... Zipper!
På Zipper var nästan alla samlade - och det var underbart! Skön musik och vi var back in the days.. Och Agnes såklart! Sedan fick jag lite ångest och jag grät tills jag somnade. Men nog om det.

Igår hängde jag hemma hos Therese där vi bara tog det lugnt..
Lite övertrötta garvade vi åt gamla minnen och funderade över hur året har varit och vad som ska komma skall... En tur till Vallentuna i mörkret och en sväng förbi Bralle via ett sushiställe. Perfekt avslutning på kvällen.
Somnade även denna kväll till tårar - hur ska jag klara mig utan dig darling?

Idag: fika, fixa, kör och kanske lite V på det.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0