Golden.. Nej Vickan! Sa du Labbet?

Aoooou prosit! Har gått och blivit förkyld. Jätteroligt, verkligen jätteroligt..

Idag har jag varit ganska seg och mest tagit det lugnt. Pluggat, fixat, vilat..
Och kollat in After Dark's glittriga show. Me like!

Igår var det ju som sagt en schlagrig dag..
Och det hela började med schlagerkör. Fan, jag vill alltid sjunga i kör!
Repade låtar, skrattade alltför mycket och jag var: WOW va hon var sensationell! Och tydligen väldigt piffig.
Vidare till Golden för lite VIP-mingel med buffé och dylikt och en hel drös med.. popmänniskor? Eller hur var det nu? Så..
Vidare till V för lite riktig schlager och där stannade jag till stängning.
Tillsammans med underbara Linnea, Erik och Izza så hade jag en riktig guldkväll!
Tåje ägde allt och alla som vanligt och bjöd mig på bubbel för att
"du har jobbat så hårt idag".. Och bartendern skulle supa mig full.
Hm, vad hände där.. Men nej mamma, det gjorde han inte ;-)
Fast det gjorde Izza, skämt åsido.. Efter sensuell dans, lite Sexy bitch och pussar så fick Izza med mig till Labbet. Inte varje dag man är där.. Vi pratade länge om allt och inget, från glada miner till ledsna ögon. Men ack vilken värd kväll!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0