Kicka ass - why not?

Sliten tjej 2010 sitter här med en kopp té och har nyligen ätit middag.
Jättekul att laga mat till sig själv, verkligen jättekul..
Igår pluggade jag arslet av mig och skrev & skrev, kollade youtube-klipp och funderade. Fick till slut ihop allt material jag behövde till dagens redovisning, tack vare sublima tankar med Eklund efter 00. Tack!

Så idag var det alltså redovisning. 15 min. Själv. 
Inte det roligaste enligt mig, och jag har väl haft lite ångest inför det, speciellt i och med att jag inte har känt mig förberedd. Mellan 9-14 redovisade vi alla våra arbeten, superintressant och alla hade väldigt olika ämnen - fast det var ju bara bra. Innan jag åkte imorse så tänkte jag: varför inte kicka ass när jag ändå har slitit arslet av mig? Så med den tanken redovisade jag och det gick kanon, men nervöst; ja det var det. Nu är det bara det skriftliga kvar...

När jag kom hem däckade jag i sängen med mitt mysiga täcke.
Och råkade visst somna. Så värt! Nu blir det en lugn kväll, med tv och mys.
Imorgon tar jag tag i listan.


Hoppar du - så hoppar jag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att det gick bra.. !

Älska bilden, sakna sommaren. Vi ses snart! puss!

2010-10-21 @ 21:40:26
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0