Kryssar du?

Hade satt klockan på 9 men vaknade av att Mats ringde och frågade om jag kryssade. Hoppade upp ur sängen och slet fram krysset - och det gick ju jättebra att kryssa själv.. Schlagerfrågorna kunde jag iallafall ;-)

Lagade till lite äggröra, en kopp kaffe och lite juice på det, sweet! Poppade sedan hög musik och dansade runt på gränsen till matkoma.. Därför tog jag en dusch, la en ansiktsmask och gick sedan ut på en promenad på söder i solen för att vakna till. Ljuva höstdag!



Igår hade jag verkligen en lugn kväll.. Med en massa mat, blev nästan tjock. Kollade Idol och Linnea var grym, Linda kan sin sak och Jay har en sjuk röst!
Gillar Elins ögon och energi samt Olles snygghet. Helt rätt gick vidare!

Nu ska jag plugga - tjoflöjt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0