Living the monday dream!

Ja för idag är det måndag, hurra hurra hurra!

Idag har jag varit i skolan, pluggat, hostat, varit på Karlis, städat hela
Söder-lägenheten och nu äter jag middag. Ska strax svida om till kvällens outfit..
- Det är ju måndag som sagt!

Gilla: Mamma har varit supergullig och fixat med bredband och soffa åt mig.
Toppen toppen toppen!

Fan nu börjar det hända grejer, mycket ska planeras och fixas - men det blir najs! Jag vann dock ingen resa igår... Men Linda skötte sig alldeles exemplariskt!

Nu är det snart dags för schlagerkör och idag får vi träffa vår första gästartist.. Olé Olé! ;-) Sedan blir det kör-middag på Vickan. Det tackar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0