Schlagrig dag idag!

Yes, äntligen måndag!
Inte många som säger så.. ;-)
Vaknade utvilad imorse, när hände det senast kan man fråga sig..
Men det gillar vi! Var iväg på en föreläsning imorse som var mycket intressant, men när vi kom till kopieringen så var det inte lika roligt. Fan va oteknisk man är? Nåväl, nu ska det läsas massa igen.. På engelska.
Men denna gång handlar det om Duncan - och det är mycket intressantare.
Fick bra respons på min förra uppgift vilket glädjer mig då jag länge funderade på om jag var ute och cyklade eller inte.. Men tydligen inte :-)

Ikväll är det disco mina vänner!
Schlagerkör, Golden Hits har nypremiär samt VIP-kväll.
Sen får vi se vad som händer..

Nu ska jag plugga vidare, därefter blir det en dusch.
Sen svider vi om till discooutfit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0