Söndag är lika med lista

Jag blir så nöjd när jag skriver en lista och sedan får sakerna utförda.
Fan vilken go känsla! Det pluggas, det fixas men just nu äter jag lunch.
Riksgod toscansk tomatsoppa med pesto och bröd till. Kommer dock sluta i matkoma och då spricker min planering.. ;-)


Efter att jag har ätit klart så blir det en promenad och lite inhandling av mat inför veckan. Sedan står det plugg på schemat, ska skriva klart en uppsats och skicka in samt läsa på lite inför kommande vecka. Grupparbete väntar bland annat..

Har varit iväg nu på förmiddagen och sagt hej då till underbara Timmy som nu är på väg hem till Oslo igen. Jag är sjukt glad över att få ha träffat denna lovely person. Me like! Hoppas vi ses snart igen. Får väl ta en tripp till Norge, why not?!


Förresten, har jag berättat att killen är flexibel...? No kidding.

Men nu: lunch och tända ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0