Tack så myckeeet!

Sitter här med mitt honungsvatten och snorar. Ja, jättemysigt jag vet..
Fan, jag vill bli frisk nu men idag har jag bara mått sämre..
Håller tummarna att jag vaknar upp piggare imorgon.

Fixat och trixat på Karlis. Så nu får soffan plats! Wiii, så nöjd.
På lördag ska vi sova första natten där.. Känns galet, men bra!
Fast när kommer mitt internet?

Annars så har jag läst och läst, papper efter papper, tvättat och ätit.
Och bubbelbadat. Efter mitt sköna bad möttes jag av en hejdundrande glad nyhet. Lyckorus i hela kroppen. Nästa helg - tack så myckeeet!


Shoot darling, shoot!


Kommentarer
Postat av: Therese

SHOOOOOOOT <3<3

2010-10-16 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0