Fångad av en stormvind?

Det blåser så in i bomben i huvudstaden idag. Känns som man ska blåsa bort.. Men det är väldigt vackert idag, sommarfint men höstigt kallt. Underbara höstdag!

Idag var det dags för min första lektion på Dansvetenskap - ja mina vänner jag har bytt kurs. Mycket intressantare, roligare och äntligen förstod jag vad människorna pratade om.. ;-) En väldigt blandad grupp med flera Örebroare, konstiga människor, intressanta människor och framförallt dansfreak till människor. -Tack så myckeeeet!
Kommer bli en hel del att läsa, och det kan bli djupt.. Men jag är ju djup så, ler..

Efter skolan tog jag en skön promenad i solen och åt sedan en god lunch. Thaisoppa med lite tapas bestående av räkor, kräftstjärtar, bläckfiskar i vitlök och piripiri. Hot baby! Somnade en halvtimme på soffan; skulle bara vila ryggen lite..

Nu är det kaffe som gäller.
Samt pricka av de 8 sakerna på dagens lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0