Första dagen - check!

Då var alltså första dagen på universitetet avklarad. Så, hur känns det?
Efter en väldans massa info så är jag nu helt mosig i huvudet, men jag tror nog att allt blir bra till slut. Stockholms universitet är så sjukt stort, nästan så man går vilse ;-) Mötte upp Emma så vi kunde virra runt tillsammans, me like!
Efter ett par timmar av information så åkte jag in till stan och fikade ett par timmar med Saris. Fina!

Och så lite huvudvärk på det!
Troligen på grund av allt nytt och lite dåligt med matintag..

- Och vadå släppa en bomb.. 6 månader är sjukt lång tid.
Funderar på att joina, why not? ;-)

Nu ska jag natta kudden alldeles strax, imorgon är det dags för första föreläsningen och prov på fredag. Hjälp, vad har jag gett mig in på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0