Hon ligger i - vad gör jag?

Saknar min fina Therese. Alltså, vad gör du i Spanien medan jag är här i höstrusket? Jag vill också vara utomlands. Blir bara mer och mer sugen..
Thailand kanske?

Idag har det varit en lååång dag, lite för lång tycker jag allt.
Började dagen med en lista och jag tror nog allt att allt är klart.
- Har strukit, varit på föreläsning, handlat saker till skolan, mejlat Jennie, planerat julshow, hetsletat efter en bok till kursen, tillslut beställt boken till kursen, varit iväg till lägenheten med hela mitt rum samt frusit häcken av mig i detta höstväder.

Imorgon är det dags för prov. Eh...
Sedan blir det fix i lägenheten på Karlis, och städning på Söder.
Mor, far och Isabella kommer hit imorgon och stannar hela helgen. Wii!

Nu checkar jag ut..
Tack o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad gör du i höstrusket? Du borde vara här! Dags att jobba lite, o ligga i.... ;)Fast du gör ju hur mycket som helst, o du är saknad! <3

2010-09-02 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0