Kluven tjej som borde sova

Nu ska vi se hur mycket jag har fått gjort idag då...
Svar: absolut inte allt jag hade tänkt mig.
Allting kollapsade när jag insåg att jag inte hade word, då kunde jag alltså inte skriva rent mitt CV.. Så där sprack min planering.
När jag sedan skulle vara duktig och skicka låtar till Jennie så kom otekniska Linnéa fram och det funkade helt plötsligt inte, det funkar fortfarande inte.. 
Så jag har lagt ner det för idag.. Det kommer Jennie, det kommer... ;-)
Men lite har jag fått gjort iallafall, plus vilat - för det behöver jag med min
"8-veckors-hosta" som Therese kallar den.

Försöker planera min nästa helg om det ska bli Örebro eller Stockholm, det händer roliga grejer i båda städerna. Det verkar iallafall inte bli Uppsala den helgen, men jag hoppas den styrs snart. Saknar er!

Jag ska snart krypa ner i min nybäddade säng och jag hoppas på en hostfri natt. Imorgon är det fredag, och kvällen ska spenderas med Aléx.. Kommer bli fab!
 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Älska bilden! .. och det är ingen panik med musiken, jag vet hur det känns!

Kraaam <3

2010-09-17 @ 07:27:34
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0