La la la la LOLA

Söndag baby och jag befinner mig i Stockholm.
Snabba puckar skulle man kunna säga.

Örebro var underbart och fint som alltid.
I fredags träffade jag härliga människor på löpande band, shoppade lite, åt god sushi och hade sedan en lugn kväll framför tv:n - helt slut i huvud och hals.
Men har dragit i mig dunderpiller så nu är ju frisk som en nötkärna! Eller..

I lördags var det dags för dop i Mosjö kyrka.
Viola Linnéa Lindgren skötte sig exemplariskt och log så sött i sin fina vita virkade klänning. Hugo var cool som attan i sitt vaxhår och lirade runt som en kung. Jag och Johan blev faddrar och jag trippade runt i min viol-inspirerade klänning och klackar. Dock inte GAGA-heels; för det passar sig inte i kyrkan ;-)..
Vi åkte sedan till Nygården för lite grillbuffé, sol och prat. Jag svidade om mätt och glad till andra kläder och tog sedan tåget till Stockholm för lite musikal.
Jag hängde med Aléx på We will rock you på Cirkus och den var sjukt kul!
Gaga-inspirerad musikal med Queen som bas - ni kan väl gissa vem som var nöjd...?

Idag sov jag länge eftersom det var 30-årsfest här på gården igår, vid 06 imorse undrade jag vad de höll på med..
















My day: stan med Aléx och Tommy - hur mysigt som helst.
Nu: boka tågbiljetter.
Senare: dricka mitt nya té framför Mamma Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0