Positiva torsdagen

Idag vaknade jag till solsken - det tackar vi för!
Denna tid på hösten är så otroligt fin, man blir alldeles glad men inte blir jag piggare för det.. Så trött att ögonen bara klistrar ihop sig hela tiden.

Idag har jag varit på en föreläsning, köpt en dansbok, returnerat böcker, pluggat och just nu tvättas det. Och det ska läsas.. Jävlar i havet vad jag måste läsa till imorgon. Sisådär 80 sidor. På engelska. Jag som trodde jag skulle komma undan engelskan när jag bytte kurs..? Tji - där fick jag.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh.. Du verkar ha valt helt rätt kul i alla fall! Gud vad roligt!

Den där boken ser mycket roligare ut än min historiabok om första världskriget, trots att den är på engelska!

Puss!

2010-09-30 @ 20:06:47
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0