Schlagerkväll

Igår var det en kväll i schlagerns tecken - inte mig emot ;-)
Iklädd en klänning med fläckar på småsprang jag runt på Stureplan och fann till slut det jag sökte; Schlagerkören. I 2 h sjöng jag schlagers med andra schlagertokiga människor under ledning av Kristian Tåje och Arvid på piano.
What a feeling! Helt underbart.. Vi sjöng stämmor hit och dit, och jag lekte sopran. Så nu har jag ännu en anledning att längta till måndagar ;-)..

Trippade hem glad i hågen och bytte skor, vidare till V för att fira Jossan som fyllde år. Vi var ett stort glittrigt gäng som sjöng för fulla halsar och dansade i timmar. En hel del deeptalk på det och allt var som vanligt igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0