Vickan was on fire!

Igår var det ju måndag mina vänner..
Och ni vet vad det innebär ;-)

Jag hostade först upp mina lungor på en föreläsning, bättrade på brännan och fixade med lite saker. Sedan var det dags för schlagerkör - det är så jävla klockrent! Sjukt kul. Tåje är underbar och jag ser fram emot konserten, gästartister och nästa omgång. Kör!

Bara hem och svida om, käka middag och sedan var det dags för nya äventyr.... Vickan såklart! Såg ut som en blöt katt när jag kom fram, men var visst snygg kvällen till ära ändå - tack så myckeeet!
Vickan var verkligen på G denna kväll, me like! Hängde med Sofie och radarparet Engfors & Kördel med vänner och jag fann sedan även en Alex i vimlet.
1 2 3 ge mig Fanta och rosé.. ;-) Runt midnatt kryllade det av snygga bögar och jag dansade med allt och alla. Jag säger då det, man borde vara bög.
Jag stortrivdes och hade en sjukt grym kväll tack vare alla sköna personer.











Kommentarer
Postat av: Sofie

u'r little fag hag! PUSS

2010-09-22 @ 00:17:52
Postat av: Linnéa

HAHAH.. always baby! ;-)

2010-09-22 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0