Magsjuka mitt ute i skoga.

Efter 3 sköna dagar i Örebro åkte jag på ett rejält magont.
Sa jag magont? Jag menade förstås så-ont-i-magen-att-jag-dör.
Från 19 igår till 06 imorse så bodde jag på toaletten när jag inte hade panik på balkongen. Redig magsjuka. Och magkatarr på det. Kul? Förjävligt.

Skulle ha åkt hem till Stockholm idag för jobb ikväll och hela helgen, men som jag mår.. Tjena. Befinner mig just nu i sommarstugan och jävlar va lugnt det är här. Har sovit nästan hela dagen och fått i mig ett glas cola och nyponsoppa.

Är avis på mina Angels som är på bio just nu, på The Black Swan.
Som jag har velat se den. Aja, själv ligger man här. Kul liv. Ångest deluxe.

Nu ska jag sova vidare eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men KRAM! Inte okej.. Krya. <3

2011-04-01 @ 21:23:32
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/
Postat av: Mika

krya!! <3

2011-04-02 @ 11:21:37
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0