Tillbaka till verkligheten.

Lämnade ett lugnt Örebro och Regna.
Väl i Sthlm var det full fart astronaut. Men det känns okej.

Måndagen var seg. Magen kändes inte alls bra.. Men det vara bara & lee och köra på. Hade sedan ett grymt kör-rep och en oförglömlig kväll på Vickan.

I tisdags hade vi en riktig skön dag.
Jag och mina Änglar promenerade i solen, åt sushi, fixade med saker och körde sedan en lång fika på Bralle. Sa jag lång? Menade sisådär 5 timmar..
Vi hann med att äta flera gånger om, träffa en snygg bartender och en skön Landby, planera outfits och le åt oss själva. Änglandet fortsatte hem till Glitterhyddan där vi somnade gott.

Vaknade upp rätt sega idag. Solen vart är du? Vill ha vår nu. Och värme..
Fast idag var det fan varmt. Fick värmeslag tillsammans med min käre kollega och fina vän - Angel S. Brasco on fire! Hann med stan, god lunch med de bästa tjejerna, outfit och en 5 minuters-powernap på Söder. Och så jobb ja.

Så sjukt skönt att Saga är tillbaka. Här snackar vi proffs.
Nu behöver man inte ha ångest längre.. Tack så mycket!

Sussa strax, imorgon blir det: jobb, Angel-fix och film-mys.
Fredag stavas jobba-hela-dagen. Bowla?
Lördag är lika med ledig. Alltså hinna med allt. Men prio 1 är Therese och utb.
Söndag = jobb. Kvällen?


Fin vän, mycket fin vän.

Kommentarer
Postat av: Angel S

ååh fina vänner man har <3

2011-04-07 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0