Gaygalan 2011

På Alla ♥ Hjärtans dag var det dags för Gaygala tillsammans med J.
Men kvällen började med en rosa drink och lite skönsång på kören.
Kan ju inte missa kören ;-)..

Snabba puckar och vidare till Cirkus för gala!
Iklädd klackar och röd långklänning trippade jag in med J, glada och glittriga. Och mer glittriga skulle vi bli... Sicken gala! Alla var där kändes det som.
Och underbara artister som Lena Philipsson, September och Sarah Dawn Finer uppträdde och mindre roliga Timotej..

Mingligt värre, mycket skratt, samtidigt på Heterogalan och så lite tårar på det. Taxi till Vickan för att möta upp Änglar där. Och vilken kväll det blev!
Om jag var minglig? Att jag var!
Sprang runt och lekte gala-drottning och lärde känna en hel drös med härliga människor. Hej hej hemskt mycket hej!
Dagen efter vaknade jag upp glad, men ack så trött...



Petra Mede var fab som konferencier!

Philipsson körde sin senaste singel: Idiot.

September rockade till Mikrofonkåt med grymma dansare!

Arvid, Jossan och jag.

Hjärta. Drink. Ros. Dagens.

Barnekow & Myrlund.

Bragge; efterfest på Karlaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0