Och vips så var det fredag!

Veckorna går snabbt nu... Inte mig emot.
Vill bara "bli av med" februari månad, lite för mycket den här månaden..
På gott och ont får man väl säga!

Det har varit en vecka med jobb som varvats med skola och så lite trötthet på det. Har haft sköna vänner som hängt på mitt jobb en hel del vilket har förgyllt mina dagar. Puss!
Igår tog vi oss även i kragen och drog iväg och simmade. 1 km, lek i vattnet, lite bubbel & bastu på det och vi var varma och trötta.
Firade med Donken och Mello-smygtitt. Lovely!

Kände redan igår att det var på G.. Natten var förjävlig och jag vaknade upp med halsont, feber och huvudvärk. Sååååå otajmat att det finns inte.
Ikväll ska jag ju hem till mina bögar för fredagsmys?!
Hoppas jag mår bättre senare.. Och så ska man jobba hela helgen, i köket.
Ja, perfekt tajming var det ja...

Mello-smygtitt gillar vi. Och nu är det schlagertider! Det gillar vi ännu mer.
Efter att ha tjuv-lyssnat lite på låtarna så känns Jenny Silver, Danny, Le Kid och Pernilla bäst. Ah, imorgon smäller det! Let's glittra gott folk.

Nu ska det tvättas och drickas té...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0