Snart mars - vad hände?

Alltså.. Jag hänger inte med.
Fullt upp med skola och jobb. Ingen tid till annat känns det som.
Jag som tänkte dra en sväng till Öret, när ska jag hinna med det?

Redovisningen av vårat grupparbete gick över förväntan idag.
Vi var fan bäst - och det kändes skönt. Men så hade vi också jobbat på bra med arbetet.. I måndags sågs vi ett par timmar och när vi inte pluggade så drack vi kaffe och gjorde god soppa. Man borde plugga oftare hemma hos folk.
Mycket mysigare!

Jobbet rullar på som det ska.
Hinner inte Amba alls just nu, vilket är synd för jag saknar mitt no-life-gäng.
Mars månad är den sista jobbiga månaden med mycket plugg och jobb.
Men vad fan hände med februari? Det går för snabbt!

Imorgon blir det jobb & plugg.
Fredag likaså, fast tvärtom.
Lördag blir det jobb och därefter en glittrig kväll med fina vänner.
Tänkte skicka Bengtzing till Globen och därefter dansa till hits.
Söndag blir det städa, vila & pyssla. Jättsugen på att pyssla!

Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0