Toppar & floppar

Veckans toppar:

-  Att Velvet var inne på jobbet och käkade. Sjukt snygg, solbränd och jag var rolig som alltid... (Kan ju diskuteras.) "Styr upp Linda!" Ler...
- Kort därefter kommer Mikael Persbrandt in. Shit! Knäsvag och livrädd blev jag.
Hela Brasco stod stilla.
- Att jag har klarat av den här veckan.
- Simningen var verkligen toppen.
- Att Melodifestivalen äntligen är igång, hur lovely är inte det?!
- Är stolt över mig själv att jag klarade av helgen i köket. Det gick fan bra.
- Skönt att lägenheten är städad, allt är nytvättat och jag är nyduschad.
- Solen har tittat fram ett par gånger, vårkänslor!
- Danny var grym i Mello, likaså Jenny Silver.

Veckans floppar:

- Att jag inte riktigt hinner med plugget.
- Feber, halsont, snorig och näsblod; nej tack...
- Vill hinna med att prata och träffa alla mina fina vänner mer.
- Varför gick inte Jenny Silver till final? Underbara schlager.
- Chokladboll och cola till frukost? Mindre bra Linnéa.
- Inte så bra att äta dålig frukost och sedan äta först igen efter 17...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0