VICKANS ÄNGLAR

Förra veckan var det kör-start, så iförd blommig korsett och glittriga klackar studsade jag dit - taggad till tusen!
Cirka 60 pers i olika åldrar, många gamla ansikten, Manboy och Love love love och mitt i allt: Fuck yeah ;-) Ibland är man rolig! Underbart att vara igång igen, kommer bli kanon! Konsert sönd den 17 april, kom!

Vidare till V för en dagens och så lite Jimmy Special på det. Love it!
Minglade med min nyfunna vän för kvällen; Angela, och vi log ikapp åt gamla schlagers. Kackel, garv och jaha, en Aldén!
Golden Hits hade samma kväll premiär, vilket märktes lite på folkmassan, men vi hördes nog rätt bra vi med.. Underbart med Lögnhals och HSKDV efter varandra, om jag och Barnekow dansade? Att vi gjorde!

Mina tjejer kom till V efter midnatt och vi dansade glatt till 03.
Jag ville bli fotograf, kissade X antal gånger, shota baby eller kanske halsa en öl? Mycket kan man göra!

Taxi hem till J där vi somnade till "määh osexigt"! Vaknade opigg.

Men är man med i Vickans Änglar så är man.. ;-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0