It's friday baby!

Friday indeed!
Nyduschad, tvätten är klar, första uppgiften är inlämnad.
Jag bockar av på min lista...

Det var en dålig idé att dricka en Red Bull vid 00 inatt, låg och vred mig helt hyper till 03 eller nåt. Men kreativ var jag! I tankarna iallafall.
Är sugen på att möblera om lite här hemma och fixa, men just nu har jag varken tid eller pengar. Alltid är det nåt!

Nu behöver jag kaffe för att ens orka börja på den andra uppgiften..
Vet inte i vilken ände jag ska börja i, det är det största problemet.
Drar iväg till jobbet tidigare och pluggar där, jag och en kanna kaffe kan nog bli en bra kombination.

Sedan kör vi jobb 17-04.

Sääässs!


                                                           Brasco!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0