Måndag hela Vickan * 2!

Två måndagar på Vickan har vi hunnit med, let's blog it!

Förra måndagen träffades jag, Sofie, Thea, Ida, Mickis och Oskar hemma hos mig för en liten förfest. På schemat stod hot shots, Piggelindrinkar, vin, grym music. Helt enkelt lovely! Vi fortsatte mot Vickan där vi studsade in glatt till bordet, jag iklädd svart dräkt och taggad på schlager.. Fast det är jag väl alltid ;-)

Hallå Hela Pressen körde och drog igång med Handen på hjärtat, om jag log?
ATT jag log! Blond kom, Hur svårt kan det va spelades och jag och Sofie studsade upp och dansade hysteriskt. Log åt allt och alla medan jag njöt av livet.
Minglade runt och dansade sedan hysteriskt till Mikronfonkåt, när jag inte kissade eller undrade vad de i baren höll på med. Somnade sött med Ida efter skvaller och garv om livet. Helt enkelt; livet!









Och i måndags var det dags igentack så mycket!
Denna gång förade jag, Sofie och Malin hemma hos mig med "det vanliga".
Börjar bli tradition nu ;-).. Snack om allt från gamla minnen, till framtiden och lugn.. lugn... Vidare till V där JJ, Jennie, Mette och Nathalie redan hade intagit bordet, in med öl - dags för schlager! Denna kväll skålade vi för Malins första kväll på V, för livet, för själen och för hälsan!
Jag blev sådär hysteriskt glad när Hur svårt kan det va kom men dansade även glatt till Carola och Eric Saade.. Och Handen på hjärtat. Kungligt bra!
Fniss och kiss, puss och tuss. Mikrofonkåt och Highway man, kyla och värme och vips så var klockan stängning. Vidare till Donken via seriösa samtal, och sedan hem för att somna till samtal med Spanien och Örebro.
Efterfesten tackar och ler! ;-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0