Nytt år - nya möjligheter?

Det är 2011 och jag befinner mig just nu i Örebro.
Tack och lov för lite ledigt...

Nyårsafton.. Vilken jävla dag!
Det började med att jag var själv på caféet. Bra start på dagen, eller inte.
Så härligt.. Sedan var det full rulle mellan 10-19.30.
Hann visst inte äta p.g.a att hela Stockholm ville fika och hyra film..

Hem och svida om på trötta ben och vidare till söder och hem till Thea för nyårsmiddag med härliga tjejer. Skön musik, snack & skratt, god mat och härligt sällskap. Perfekt - hade gärna stannat längre, men..
Vidare till Amba där det var kaos redan innan jag började..
Började jobba kissnödig 23.00 (rekommenderar inte det.) och fram till klockan 05 sprang jag runt som en stucken gris, svimfärdig och på ett lagom roligt humör. Folk var som tokiga, skrek och slogs, spydde över disken och det var ett allmänt kaos. Kul! Fingrarna blödde och fötterna värkte när jag & tjejerna vandrade hem, via Donken vid 06..

Upp och hoppa för att jobba 14-22.
Kaos även denna dag. Nyårsdagen på Brasco är tydligen lika med bästa dagen på året.. Jo, tack! Äta mat - vad är det? Somnade typ ståendes.
Men.. upp och hoppa, jobb idag mellan 11-16.

Sedan tog jag bussen till Örebro för lite vila.
Somnade som en stock på bussen och vaknade upp förvirrad.
Nu är jag mätt och nöjd, dags att däcka på soffan...

- Tack så myckeeeet!


Kommentarer
Postat av: Thea

Underbart att du kom en stund iaf. Och tycker att 2011 ska bli året då du inte sliter ut dig. Kom ihåg, alla år kan inte vara all in. ;)

2011-01-05 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0