Örebro's Finest

Lever, andas och springer runt i Örebro.
Det är vad jag gör just nu. Och äter kanske jag ska tillägga.
Men imorgon förmiddag bär det av till Stockholm igen, för jobb i 9 dagar..
Som jag har längtat! Men mitt i allt kör vi en legendarisk måndag (den kommer bli awesome!) Happy Pride och allt det där!

I måndags lunchade jag med Linn och frös sedan ihjäl på stan medan jag inhandlade nödvändiga saker, bra där Linnéa!
Värmde mig sedan i 2 minuter innan jag drog iväg på nya äventyr: bowling med gänget. Och som jag briljerade! Kan diskuteras..
Men fina Emma ägde allt och alla och drog iväg 5 strikear på raken, impad!
Vi styrde sedan en mysig middag/fika med lite catch up och skratt, like!

tisdagen bar det av på djävulsk färd med bilen. Vilket jävla snökaos!
Kom hem efter en mysig stund med Lindgren Junior, med en massa mat, 2 par skor och kalla fötter. Drog iväg och solade mitt i snöstormen. Kom hem lite röd.

Idag tänkte jag gå upp tidigt och plugga, men somnade snabbt om.
Sa hejdå till fina Isabella, tårar och lite mer tårar, sedan sprang jag till bussen. Destination: G-vik och relaxen. Relaxade, åt, äventyrsbadade, simmade och bubblade runt i 5 h, lagom mör efteråt.. Inhandlade Ballerina Kladdkaka på hemvägen som jag glatt åt upp när jag kom hem, innan middagen..
Medan vi kikade på Göta Kanal 2 och skrattade ikapp. Annars har det packats och fixats, och ja imorrn bär det av igen. Undrar när man kommer hit igen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0