Senaste veckan...

Fredag: skola, huvudvärk, AW med Thea & tjejer, bio med fina bögar.
Lördag: jobba Brasco, sola, tvätta & städa, jobba Amba.
Söndag: jobba Brasco och däcka på söder.
Måndag: skola, stan med Thea och Vickan med mina fina.
Tisdag: jobba Brasco.
Onsdag: skola och jobba Brasco.

Och nu: sova?
Kan inte. För mycket i huvudet..

Det är mycket nu, och så fick jag schemat för februari.
Vadå jobba 24 av 28 dagar i feb?
Hur tänkte de där? Jag är ju del-tidare.. Eh. Lär ta bort några tider. Lär.
Ledig varje måndag (skola + kör då) samt alla lördagskvällar.
- Men vadå jobba i köket varje helg, och varför bara jag? Orkarrrrrr inte.

Men imorgon ska jag jobba lite...
Och sedan blir det filmmys; I rymden finns inga känslor.
Cecilia som är med i filmen var förövrigt inne igår och hyrde den, sjukt härlig tjej! Kul att hon vill hyra, egentligen köpa, sin egen film?

Kul på gång:
- på fredag styrs bowling med jobbet.
- på lördag ska jag klippa mig.
- lördag styr vi fest för Sofie, sedan Zipprar vi.
- Vickan på måndag kommer bli awesome!
- Thea ska prov-dj:a, hur coolt är inte det?
- Bengtzing släpper ny skiva i mars, tack så mycket!
- en grym artist med grymma dansare medverkar på Gaygalan, yes!

Sova var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0