Tuuuuung helg mina vänner!

Kompis, det går bra nu.. Men det är mycket nu!
Låt oss sammanfatta de senaste dagarna!

I torsdags så var det som sagt filmmys som gällde på Lidingö.
I rymden finns inga känslor.. Sjukt grym film. Se den mina vänner!
Till det åt vi thaimat och sushi, chips och log ikapp. Perfekt torsdagskväll!

I fredags shoppades det så det hette duga, så nu har jag våriga och coola kläder. Like! Vi köpte även present till lill-snöret och lunchade på Jensen's.
Fina vänner man har! Mer shopping och därefter hem för att svida om för att dra vidare på en lära-känna-varandra-bättre-kväll med jobbet.

Väl på jobbet skuttade jag runt till Mikrofonkåt och drack cola ur plastglas, gled sedan vidare till Gullmarsplan för bowling. Om jag ägde, att jag gjorde!
Fast Josef vann med ynka 8 poäng.. Nejmen kul var det, riktigt kul!
Vi unga och pigga drog vidare till Moda för att fira deras 1 årsdag, och trippade sedan in på Amba. VIP och vi alla var nöjda och glada! What a night...













Upp tidigt lördag för klippning. Ett jävla kackel på frisören, men kul vare..
Chillade runt och planerade, styrde sedan lunch; på Jensen's.. Gott.
Hem för att hamna i mat-koma och sedan tagga till för att fira underbaringen Sofie som dagen till ära fyllde 19.

I Farsta drack vi bål och lyssnade till bra musik, åt lite för mycket brie och jag bytte kläder lika ofta som jag kissade...
Vi sjöng oss sedan vidare till Zipper där vi möts av: Tjejer, ni vet vad Zipper är ikväll....? Om vi vet. Att vi vet!
Där skålade vi i champagne, dansade till Hur svårt kan det va, sjöng oss hesa till September och skuttade hysteriskt till Robyn. Precis som det ska vara!
Via Donken och alldeles för lång väntetid på den röda linjen tog vi oss sedan hem, somnade rätt gott om man säger så.. Nöjd tjej!



Och vips så var det söndag.
Lika med: sovmorgon, städa lägenheten, jobba och garva åt Sofie och Bragge. Vid midnatt log jag glatt; för då slog klockan måndag! ;-)

Ja, jag är en nörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0