Via snöstormen till Stockholm!

Lämnade ett vitt Örebro och möttes av ett lika vitt Stockholm.
Vilken fin vit vinter vi har! Man måste se positivt på det...
Pluggade på tåget och somnade sedan sittandes, hur kan jag vara trött?

Jobbade på Bralle mellan 17-22 och fick sällskap av fina Sofie och Thea.
Underbart med lite ansikten man känner igen... Pratade om allt mellan Leb-to go till måndag... Om vi är taggade?!

Vart hemma i 1 h nu och jag vet inte riktigt vad jag har gjort..
Gått runt i lägenheten typ. Nu sitter jag iallafall här och ska plugga 1 h har jag tänkt, för att sedan gå upp i ottan (...) och plugga. Håll tummarna för att jag kommer upp. Men ska tvätta vid 10 så jag lär ju komma upp nån gång..

På tågresan hit tänkte jag, alldeles för mycket som vanligt, och kom fram till att det här robot-liknande tillståndet jag har befunnit mig i den senaste månaden inte är någe roligt. Så nu får det vara slut på det.
Fastän jag har sjukt mycket att göra så ska jag försöka njuta av ljuspunkterna i vardagen - vi får se hur det går med det.. Men varför gnälla och sura, bättre att man ser positivt på det hela och tänker framåt.


Lola ♥ Krya på dig sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0