Det här med att blogga..

.. Hinns inte riktigt med.
Fasiken!

Livet rullar på, älskar att sommaren är här vilket innebär mycket fläng hit och dit. Som vanligt alltså ;-) Men jag ska inte klaga, jag älskart - men att hinna med allt och prioritera är inte det lättaste.

Regnet det bara öser ner just nu, jag hänger med mina änglar i Glittiz och pratar om livet. Den senaste veckan har det hänt mycket, saker som har fått oss att haja till och uppskatta livet lite extra.
Man lever bara en gång, man måste ta vara på livet.

I min soffa ligger Angel I och är röd-blå. Det gör mig ledsen.
Men jag är glad att hon ligger här på min soffa och ingen annanstans.
Min fina ängel ♥
Du måste ta hand om dig.



Nämen hej Anna Bergendahl och Linda Bengtzing!
En helt vanlig måndag...

Kommentarer
Postat av: Ida

LOVE <3

2011-06-19 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0