I sann Fuck yeah-anda på V gånger 2!

Förra måndagen på Vickan var helt crazy...
Tillsammans med mina fina änglar med flera så intog vi Vickan för en helkväll... Drack Zoo-drink, Melondröm och gud vet vad.. Har jag sagt att Jimmy är bäst?

Hallå Hela Pressen
var på hugget, precis som vi, och kvällens tema blev:
- Vad sa ni? -Fuuuck yeaaah! Vickans Änglar skrek glatt med och HHP sjöng Fuck yeah i varannan låt, de andra på Vickan undrade nog vad vi höll på med..
Sjuka, helt underbara, människor! Helt plöstligt stod vi på scenen och körde våra moves till Velvet's: The Queen. Om vi dansade? Att vi gjorde!
Sedan blev det mingel för fulla muggar. Vodka Soda med Tobbe Ek, stökigt med Stassos och Imberti, studsig dans till hits och en god natts sömn...













I måndags var det dags igen..
Kvällen till ära, för att fira Bengtzings vinst i Mello samt för att hylla schlagern, så intog vi Vickan med gula detaljer.. Heja Gullefjun!
Jag hade även på mig min nygjorda Fuck Yeah-tröja.. Skapligt nöjd ;-) 
Men först sjöng jag schlagers med min fina kör, bästa kören häpp häpp!
Vilken jävla tur att jag hittade den här kören.. Den gör mig glad.

Det som från en början skulle vara en kör-middag, slutade med kör-häng men ack lika trevligt för det. Om inte trevligare.. Studsade fram till Jimmy med min stjärna och fick sedan en ny god drink.. En gul! OM jag blev glad?
Godaste ever också. Nästan alla änglar var samlade, plus Oskar, Leo och Aléx.
Och så fina Nathalie, Mette, Helene och Anna m.fl.
Plötsligt stod man på scenen igen.. - Linnéa, kom upp och visa din tröja!
- Fuuuuuuck yeah! Mingel fram till stängning, hej Tobbe Ek, hej Micke-Emma-Louise! Ett annat tema under kvällen blev att rapportera direkt från Vickan med min mikrofon.. Ja,. du hörde rätt. Plastmikrofon utan dess like.
"Direkt från röda mattan.." Intervjuer med kända ansikten som Mathias T. Holmgren och Tobbe Ek till okända inne på toaletten. Helt crazy!
Shot till Aron som fyllde 25, galen dans till Mikrofonkåt med just mikrofonen och pusspussss! Efterfest på Karlaplan med Angel S och Angel I. Och allt finns filmat... Kommer jag att leva länge på.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0