Jag älskar mitt liv.

Det har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden om man säger så..
Det har liksom inte varit prio 1, för det är så mycket annat som händer..
Att få tiden att räcka till och schemat att funka är ett riktigt jävla pussel, speciellt när man heter Linnéa Lindgren och vill hinna med allt..

Just nu sitter jag hemma själv och dricker kaffe till solsken. Längesen jag var ensam då jag har haft mina änglar bott hos mig var och varannan dag.
Mina änglar - vad skulle jag göra utan dom?

Den här veckan har varit helt hysterisk..
Vi började med V i måndags och då var vi Rockstars - men det måste få ett eget inlägg... Vi fortsatte med en tisdag i rockens tecken, hade Angelsmöte på Brasco och jag somnade sedan gott på söder.
I onsdags jobbade jag hela dagen och drog sedan iväg till Berns i min nygjorda HANDS UP;t-shirt och dansade till September med mina underbara vänner.
Fan, vilken grym kvinna hon är! Bästa jag sett på länge.
Förbi Vickan för att säga hej - på en onsdag... Kändes helt fel..

Sedan var det plöstligt torsdag och dags för jobb, hem och svida om med mina änglar för en kväll på Hells Kitchen. Josef's kompis Affe tävlade i en DJ-tävling -
så jag och Saga house:ade tills svetten lackade...
Gick hem i strumplästen med Sagis och vi bara log åt livet.

Igår åt vi pizza och skrek åt snön. Handlade pysselsaker och påbörjade våra Super Angels-tröjor, men det slutade med att Angel S och Angel I somnade...
Jag tvättade och sov, medan jag gjorde en outfit inför kvällen.. Fuck yeah! 
Det blev väldigt mycket Alcazar över den då den blev glittrig och neonrosa..
Jag och Angel S drog sedan efter några hot shots till Paradise, på listan tack vare bästa twinken Christopher - så vi kacklade in och intog Paradiset.
Skön stämning, bra musik och härliga vänner - jag var nöjd..
Vid 01 körde Straight Up men sina Twinks igång och om vi skrek?
Underbara, härliga människor! Bästa.

Via kexchoklad och chips till sängen, jag och Sofie somnade nöjda. Jävligt nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0