Laddar upp batterierna, i Örebro.

Kom hit i tisdags eftermiddag, lagom pigg efter en skön måndag..
Firade far med tårta och galej, träffade hela släkten och pysslade med barnen. Underbart mys och mitt på kvälla drog jag iväg för att träffa Eklunds pojk.
Vilket par! Love it.

Vaknade upp hes och hostig igår och studsade till Java för en härlig fika med Linn. Prat, mys, mer prat, mer mat, garv och minnen.. Alldeles för längesen. Så värt.

Vidare upp på stan för ett par timmars strosande kring Örebros gator med en Eklund. Shoppade nya sjuka lösögonfransar och ett par nya shorts som jag är liiite tveksam till. Vi får se. Vidare till Fröken Brogrens för kaffe & kladdkaka, solsken och prat om framtid.

Väl hemma vankades det middag som slutade i matkoma.
Massa fix med kläder som ska slängas och sorteras, full rulle kan man säga.. Matkoman slutade i "vila ryggen lite" som slutade med att jag aldrig ville gå upp. Upp och hoppa för att äta av farmors nybakade sockerkaka. Mums.
Lite tv på det och sedan somnade jag sött igen..

Idag är det torsdag! Fan, orka åka hem redan imorrn?
Nu ska jag iväg på en promenad i solen. Åt precis en köttbullemacka med majonnäs - hur gott som helst. Skönt att vara här där det är lugnt och skönt..
I Stockholm är det verkligen fullt ös hela tiden, svårt att varva ner då.
Alltid nåt på gång, men jag gillar ju det. Fast det tar på krafterna.

Senare idag blir det fika med tjejer, middag hemma och Lilla Örebro med Mia och pojkarna. Trevligt. Om jag inte mår sämre...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0