Rock Angels and Super Angels!

Förra veckan på Vickan (måndag hela Vickan eller var det Veckan?) så var vi Rock Angels och den måndagen var så sjukt rockig att jag kände mig som en rockstar.

Efter att ha körat med min bästa kör så drog jag och Jossan vidare till V för att glittra, nej jag menar rocka till oss lite mer..
Vickan hade Anniela releasefest så V var fullt av festglada och härliga människor. Mycket mingligt... Speciellt mingelfotografer.
Jag sprang runt och pratade med allt och alla, fina Helene och Anna kom till V och sedan var även änglarna på plats.
Innan HHP började blev vi fotade av en fotograf som lovprisade oss, ojoj.. Vickans Angels! Resten av kvällen var vi rockstars och nångång mitt allt fick jag för mig att införskaffa autografer.. Vem signade inte mig?
När jag vaknade upp dagen efter stod det bland annat: Blingman, Arvid ♥, Aron e en fitta, HHP, FUC YEA!!!!, Tack och bock - hårdrock! Rockstar - svar ja!
När V stängde fortsatte vi vidare till hemlig destination tillsammans med V stammisar. Hängde där med lite vin i soffan, i gungan och sedan blev det limousine hem direkt till porten - tack så mycket! Vaknade sedan upp med mina änglar, en HHP:are och en rockstar. What a night...













I måndags på Vickan var det dags för Super Angels..
Om vi var Superhjältar? Att vi var!
I nygjorda linnen med våra bokstäver på samt vingar intog vi V som Superkvinnor...

Vad hände?
- Jimmy stod inte i baren men var bäst ändå.
- Skalman stod i baren och det gillar vi.
- V har blivit seriöst med kameror och grejer.
- Vi fick VIP-kort. 006.
- Jag fick gratisdrinkar, hur?
- Vickans Angels fick gå upp på scenen och visa upp våra tröjor,
samt dansa till Kom.. Ofta?
- Angel J var uppe på scenen och dansade med Gregor till Mi Amor.
- Lille Skutt försökte para ihop mig med folk.
- Jag försökte ragga på en bög åt en kompis som visade sig vara straight..
- Vi dansade alldeles hysteriskt till E det fel på mej, fan va bra den är!
- Saga var on g. Som bara Saga kan vara.
- "Tänk om man vore som dig Linnéa!"
- KÄRLEK.
- Nya bekantskaper - det gillar vi!
- Via donken hem med mina änglar och vakna upp till solsken.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0