Söderböna

Vaknar upp på söder, till solsken, klockan är lite för mycket och jag är inte pigg. Ont i ryggen, snurrig och inte sugen på att göra nåt. Äter lite Marabou.
Jaha, nu då? - Vad är det med mig?

Igår svimmade jag för första gången i mitt liv.
Det var sjukt obehagligt och ett litet wake up-call för mig.
Fan, nu får jag ta det lite lugnt... Yr, illamående och allmänt dåsig i ett par timmar, sen var det bara att jobba.. Skulle nog egentligen bara ha vilat, men sånt är livet.

Kände för en natt på soffan hos mina fina bögar här på söder.
Minns tiden då jag bodde här - underbara 2 år. Tack fina ni för det!

Annars då?
- Hinner inte med skolan och vet inte riktigt hur jag ska göra med det.
- Solen skiner.
- Funderar på att ta ett bad.
- Ska äta glass på jobbet idag tänkte jag.
- Vill åka till Örebro.
- Skickar mina tankar till England.
- Undrar vad som händer i höst..
- Lyssnar på Mello-skivan. Love it.

Nu blir det frukost till Le Kid's: Oh my God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0