Straight Up at Kolingsborg!

- Kolingsborg, 18 mars.
- Video shoot för It's get better med Straight Up och Twinksen.
- På listan tack vare favorit-twinken C.
- Gick dit med Sofie i Fuck Yeah-tröjor kvällen till ära.
- Hade på mig lösögonfransar som gjorde succé.
- Matias: När jag såg dig och dina lösögonfransar så ville jag bara titta på dig.
- "Vi är Vickans Änglar eller hur Micke?" - Det här är mina tjejer, Vickans Änglar!"

Öl, grattis Hampus, självlysande bokstäver, Tobbe Ek som raggade på för fullt, mingel, fuck yeah-twins och plötsligt var jag och Sofie poledancers. Vi ska dansa på nästa julfest, glöm inte det Sofie.. Tröjorna blev mycket uppskattade - kul!
Sedan snackades det efterfest men jag drack upp min RBV, minglade lite till och drog sedan hem och sov med Sofie. Via kexchoklad och chips.. Perfekt fredag.

Jag: Det här är typ kärlek...
Micke: Ta bort typ.
Vi: Kärlek.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0