Whoow whoow!

Bloggar ikapp, som ni kanske märker..
En hel drös med bilder, jävligt mycken minnen och ganska mycket Vickan..
Så kan det gå! Man lever bara en gång och våra måndagar är i sann
fuck yeah-anda helt enkelt bäst!

Skulle vart helt ledig idag men cheferna ville ha ledigt ikväll (...) så jag och Josef hoppar in och jobbar. Fast jag är jävligt seg.. Spelar ingen roll hur mycket jag sover känns det som. Alltid trött. Jag är trött på att vara trött.

Imorgon är jag ledig!
Då ska jag till Panduro för att inhandla lite pyssel-saker inför beställningar, förbi Buttericks för att kolla in saker till konserten och Vickan, planera kör-middag, fixa lite annat på stan och kvällen ska spenderas hemma med pyssel, änglar, tacos och film. Fan va mysigt det ska bli!
Jobbar sedan hel-dag lördag med kök + vanligt och sedan kök på söndag.
Så det blir perfekt med en lugn fredag...

By the way, det här är kärlek:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0