It's friday baby!

Nu är det maj-väder! Tack så mycket...

Det har varit en rätt seg vecka, har haft på känn att jag en dag skulle vakna upp sjuk.. Och ja, imorse var jag inte pigg alltså. Så sjukt otajmat.
Halsont, förkyld, hostar och ont i hela kroppen. Men ändå var jag uppe och tvättade vid 07.. Sjukt jobbigt.

Hade en hel lista med saker att göra idag, men vilar istället.
Måste bli frisk. Typ nu.

Gårdagen var bra, jobb med Nico och därefter träffade jag Aléx för en lugn mys-kväll. Kollade in photoshoot-platser och jag säger bara: on the edge!
Han är helt galen.. Men det kommer bli grymt.
Sedan styrdes korv-fest och Aléx fick i sig 13 st medan jag åt 3 st...
Lite sång på det, en film och mys. Perfekt torsdagskväll!

Fick även ett sjukt kul samtal igår! Nu ska det pysslas och planeras med en underbart kreativ och duktig människa. Sånt gör mig glad!

Nu ska jag ut i solen en sväng, göra några ärenden och ta en latte med Sofie. Sedan blir det nog att städa.. Men orka städa på sin lediga fredag?
Solar på saken.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du pyssla och planera med? :)

coolt foto btw!! :)

2011-05-08 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0