Ofta jag inte har bloggat?

Det är sjukt mycket just nu.
Hur fan kan det vara maj månad? Känns helt fel.
Inte riktigt maj-väder för den delen heller, men det är väl bara o lee..

Vad har hänt då?
Soliga dagar med vänner, festliga kvällar med rosé, en hel del jobb,
en Örebro-tripp, en hel del V, underbara minnen och mycket skratt. Livet!

Let's uppdatera lite!

Min påskafton stavades jobb med fjädrar i håret och därefter planering av kvällen.. Alltid lika roligt. Eller kanske jobbigt?
Ändrade planer hit och dit men med solen framme så kunde man ju inte vara annat än glad. Hängde utanför Glittiz med Sofie och drack vin i pappmuggar, så 14- .. men ack så kul!
Fortsatte med rosé med fina änglar och avslutade kvällen på Zipper.
Säger bara: roséskadad. Vaknade upp halt, men glad för det.
Solade med mina tjejer och avslutade denna ljuvliga söndag på Brasco.
Mitt andra hem.. Eller snarare tredje ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0